Alla inlägg under mars 2011

Av Ida Kamdal - 30 mars 2011 15:04

Vaknade imorse med en rygg som tyckte att jag inte skulle vara så mobil idag.

Jag sitter hemma och pluggar idag och än så länge går det bra.

Tog mig en paus och gick ut på balkongen för att njuta lite av solen.

De senaste dagarna har varit så underbara, solen skiner och värmer.

Fullt med krokusar har vi utanför oss som sticker upp och piggar upp det gula, tråkiga och torra gräset, så jag fotade lite.


 
 


 


 


 

Gjorde även några i Photoshop


 


 

Så där, hoppas dessa bilderna skriker lika mycket vår som de gör i verkligheten.

Nu ska jag och min onda rygg ta och fortsätta plugga!

Av Ida Kamdal - 24 mars 2011 19:27

Oj vad dålig jag har varit på att skriva på ett tag, ska försöka bli bättre på detta.

Denna veckan har jag handlat nya skor, det var verkligen på tiden. Jag har hål under skorna på mina gamla och dom är väldigt tunga och bökiga. Nu fick jag köpt ett par lättare och smidigare vår/sommarskor för 299:-


Det går fortfarande bra med att avstå från colan, nu är det uppe i 2 veckor och ca 3

dagar utan cola. Känns riktigt bra! Yay me?


Ihelgen blir det skrålsitting vilket ska bli riktigt riktigt roligt =)

Henka kommer hit ikväll och ska låna soffan över helgen,

han och Andreas skulle på pubrundan ikväll så de kommer hem lite senare,

jag tänkte sätta mig och måla lite medans jag ändå har lägenheten för mig själv.

Av Ida Kamdal - 11 mars 2011 22:12

Ja jisses...

I tisdags bara bestämde jag mig för en sak.. Hitills har det gått bra!

Är riktigt riktigt stolt över mig själv, nu är bara frågan hur länge det håller.

Jag har nu ikväll inte druckit Cola på 4 dar och tänker minsann se till att de dagarna blir längre. Veckor, månader kanske år?

Tänkte först inte skriva om det, jag brukar ha en tendens att jinx´a mig när det 

kommer till sånt här, men trodde aldrig jag skulle hålla ut så här länge, med tanke på att beslutet bara kom så där.

Nu är jag så stolt över mig själv så kan inte rå för att få skryta lite om mig själv   

För att sätta lite perspektiv på det hela så brukar det MINST gå åt 1.5 liter om dagen.. Vilket är PÅ TOK för mycket!

Nu är det slut med det!

Hurra!

Av Ida Kamdal - 7 mars 2011 22:53

Nu är klockan snart nannadags men tänkte skriva några rader innan dess.

Förra veckan blev det inte mycket skrivet här, pga en satans så enveten förkyldning som jag tyvärr lyckades smitta Andreas med också.

Äntligen är näsan fri från de mängder med snor, som varje gång lyckas få mig att undra hur fan allt får plats...

Hjärnan borde fan simma i snor..

Hmm för att bryta från snorpratet, helgen var en lugn sådan och det var faktiskt riktigt skönt! 

Vi såg på en och annan film och njöt av varandras ljud när den ena snöt sig.. härligt!

eller.. kanske inte det sista.


Veckan har börjat och tyvärr så fick det bli hemmastudier idag, huvudvärken hade bestämt sig för att stanna ytterligare en dag. Det tas igen imorgon!


Andreas åkte till Lund med Jojo idag och kommer stanna tills imorgon, så idag och inatt kommer jag vara alldeles själv.. 

Ogillar att vara själv i lägenheten över natten, blir ju paranoid över minsta ljud som låter.. creapy...

Dum som man är, kollar jag på massa skräckfilmer så fantasin svävar iväg lite ytterligare, älskar ju skräckfilmer men kanske ska spara dom till min stora starka karl är hemma och kan jaga bort alla monstrerna under sängen.

Nu ska jag kolla lite simpsons tror jag innan jag till slut vågar mig in i sovrummet....själv.. *gulp 


God Natt   

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards