Alla inlägg under januari 2012

Av Ida Kamdal - 3 januari 2012 17:27

Fick mig en liten belöning av svärfar för att jag inte rökt i mer än ett halvår.

Detta skulle gå till att skämma bort mig och det gjorde jag!

Jag gick till frisören och fick stylat till mig ordentligt.

Riktigt nöjd över resultatet!


Här kommer bilder på hur det blev på förfrågan av svärmor   


 


 


Dessa bilder är tagna precis innan vi ska gå till Fredrik för att fira nyår.

  

Av Ida Kamdal - 3 januari 2012 17:14

La in bilder från kameran och hittade dessa små sötnosar.


 

Efter en promenad i regn och lera så fick dessa små ta sig ett bad


 

Små blöta!


 

Hjälper till att torka sig


 

Mys i soffan!


Tack Emeli för den veckan!

Av Ida Kamdal - 1 januari 2012 16:45

Nyår spenderades hemma hos Fredrik och Emelie.

Vi kom dit vid 4 snåret och matlagningen var i full gång, det gjordes sniglar till förrätt, lamm till middag och cheesecake till efterrätt.

 

Emelie och Elina i köket

 

Christian fixar vitlökssmöret till sniglarna

 

Sniglarna


Allt var riktigt gott! Jag vågade dock inte smaka på sniglarna, men ska göra det nästa gång,

mår illa över vissa konsistenser för tillfället så vågade inte mig på att prova något nytt denna gången.


 

Elina fick en sen julklapp av Martin och Anna


 

Många blev avundsjuka på hennes present  


Festen fortsatte...   


 


Mycket, Mycket senare


 

Kärlek!


Ett riktigt mysigt och härligt nyår!


Gott Nytt År!

Av Ida Kamdal - 1 januari 2012 16:15

Nu ska vi se tillbaka här, åter igen har jag varit dålig på att skriva här

men nu kommer det en liten återblick på det senaste.


Julen var helt underbar!

Vi åkte ner till Läjet på torsdagen, fredagen blev det en massa förberedelser inför den stora dagen.

Det blev matlagning, julstök, sista minuten julklappsinköp och julklappsinslagning.

På julafton sprang alla runt och fixade maten, vid halv 2 blev det middag och det var så underbart gott!

 

Lagom till att maten var uppäten och bordet var bortdukat var det dags för Kalle och hans vänner,

där det flesta passade på att ta en tupplur.

Efter Kalle så öppnade vi julklapparna, åt julgodis och drack julmust.

Efteråt fick Elina lägga sig och vi tog och spelade lite spel.

En helt underbar dag!


På söndagen åkte vi till Ljungsarp för att fortsätta firandet,

vi åkte till Kjell-Olof i Svenljunga för lite middag och efter det blev det att ta igen sig lite med tv.

På måndagen tog vi oss en promenad till Christian och Charlotta för att kolla på lite babysaker vi kunde ta över. 

Det blev nappflaskor, kläder, badbalja, babygym mm, jättebra!

Senare kom alla till Kent och Berit för middag och sen kom tomten och delade ut alla klapparna.

 

Så mysigt alltihop, två julfiranden och massa god mat med trevligt folk, kan det bli bättre?


Tack för alla fina julklappar!


God Jul!




Presentation


Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards