Direktlänk till inlägg 11 februari 2012

Reklam

Av Ida Kamdal - 11 februari 2012 15:33

Alltså jag blir lite fundersam över vad som visas på reklamen på tv numera.

Det är Spel till förbannelse...

Spela poker, bingo och på sport på hur många olika hemsidor som helst.

Sen har vi SMS Guldreklamen som rullas konstant...

Sen så är det reklam för en massa olika ställen där du kan ta smidiga och billiga lån.


Gör dig av med pengar och pantsätt det du äger eller ta lån för att få tillbaka det,

Är det så man ska tänka?

Överreagerar säkert men är bara lite trött på alla dessa så jag kan spy.

Tycker det är lite för mycket reklam om just spelen iaf, folk fastnar på tok för lätt

i den skiten utan hjälp av tvreklamen.


Nu ska jag återgå till att vara munter!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Kamdal - 8 oktober 2012 11:55

Detta började med att det gick 3 dar innan lillan bajsade. Vi blev jättenervösa men enligt barnmorskan är det inte ovanligt att det kan ta ett par dagar emellan varje bajsblöja, så länge hon pruttar och visar att hon inte har ont så är det ingen fa...

Av Ida Kamdal - 27 september 2012 10:43

Ja nu blev det ett sånt där uppehåll igen, men nu tar jag upp det igen. Det har hänt mycket sen lillan kom till oss och lär bli ett långt inlägg om jag ska få med allt, så jag tar lite pö om pö och slänger in lite återblickar. Så det största f...

Av Ida Kamdal - 25 mars 2012 22:04

En mysig film på magen som hoppar och far från lördagmyset Enjoy!   ...

Av Ida Kamdal - 22 mars 2012 12:57

Nu har vi varit på IKEA och köpt de sista stora inköpen för babyn. Riktigt nöjd blev jag! Seså lilla minigrisen! Nu är det bara att komma!      Det blev ett skötbord (Ihopfällbart, så nu behöver vi inte tänka på hur vi ska kunna komma in i du...

Av Ida Kamdal - 5 mars 2012 15:07

I helgen var vi i läjet och hälsade på mappa. Alltid lika härligt med havdoften Fick även bevis på att nu är det vår! Det växte snödroppar i trädgården! YAY! Det blev även en tur till Gekås, där vi handlade betydligt mer än vad jag trodde. ...

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards