Alla inlägg under mars 2012

Av Ida Kamdal - 25 mars 2012 22:04

En mysig film på magen som hoppar och far från lördagmyset

Enjoy!


Av Ida Kamdal - 22 mars 2012 12:57

Nu har vi varit på IKEA och köpt de sista stora inköpen för babyn.

Riktigt nöjd blev jag!

Seså lilla minigrisen! Nu är det bara att komma!   


Det blev ett skötbord (Ihopfällbart, så nu behöver vi inte tänka på hur vi ska kunna komma in i duschen med skötbord på plats)


   



En spjälsäng


   


Riktigt härligt! Oj vad det blev verkligt på två sekunder så fort den kom på plats...

Det ska snart ligga någon i den där och vi ska ta hand om den, men herregud...   

Tror nog det kommer att gå bra   


Vi köpte även en byrå till, en av samma modell som de vi har, fast två lådor till.

Så knasigt att vi har 4 garderober varav TRE är hänggarderober, så lite fler hyllor är ju aldrig fel.

Av Ida Kamdal - 5 mars 2012 15:07

I helgen var vi i läjet och hälsade på mappa.

Alltid lika härligt med havdoften

Fick även bevis på att nu är det vår!

Det växte snödroppar i trädgården! YAY!

Det blev även en tur till Gekås, där vi handlade betydligt mer än vad jag trodde.

Visseligen var väl det mesta behövligt!

Jag köpte på mig en massa nagellack för att ha lite mer att välja på, 10kr per nagellack så blev det några stycken. 


Dessa gjorde jag idag  

     

Av Ida Kamdal - 2 mars 2012 10:12

Har länge tänkt lägga upp den här men inte blivit av.

Nu så jäklar i min lilla låda ska den få komma upp!

En fantastisk 25års present från Martin.

Ni kan ju föreställa er minen jag hade när jag fick se detta!


Tusen Tack Martin!

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards