Alla inlägg under september 2011

Av Ida Kamdal - 30 september 2011 13:00

Nu var det verkligen länge sedan sist, fy skäms på mig!

Jag tänkte uppdatera mer efter helgen, så under tiden tänkte jag visa upp min

nya teckning som jag blev riktigt riktigt nöjd med!


 

Taget med mobilkamera så inte bästa kvaliten men det får duga sålänge.

Av Ida Kamdal - 1 september 2011 19:10

Här har jag gått omkring och tyckt mig känna att det luktar unket och väldigt mycket avlopp i badrummet, Andreas har inte kännt av det så mycket av det men det har bara blivit värre och värre.

Igår när jag skulle ta mig en dusch, vad ser jag...

Mögelfläckar som börjar titta ut vid kanten av badkaret.

Efter duschen så hämtade jag en lampa och för att se närmare, där badkaret står intryckt har det alltså kommit mögel längst med nästan hela väggen!

Inte konstigt att det luktat!

Andreas håller på att ge sig på det nu, stort bök att få ut alla grejor och skruva loss rör så vi kan dra ut badkaret tillräckligt för att komma åt... Vilken syn! Det var ännu värre när badkaret försvann!

Detta kan inte enbart varit vi, blörk!

Nu ska jag hjälpa Andreas..

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards