Alla inlägg den 4 december 2010

Av Ida Kamdal - 4 december 2010 21:45

Idag åkte jag och Linnea till stan för att möta upp Emeli som skulle köpa nya skor och ett nytt fruktfat.

Vi strosade runt en stund, hittade till och med en liten present till Andreas, nåt mer får det bli men alltid en början   

Vi fick dra oss hemåt vid 16.30 snåret för Compaq skulle komma vid 17 tiden,

så vi tog första bästa vagn hem.

Vi stannade till i affären och köpte lite groggvirke till Linnea och lite mat, på väg hem från affären ringde Compaq och sa att han var "typ" där, han hade virrat bort sig lite, så jag skyndade på hemåt och slängde luren till Andreas.

Det visade sig att han bara var runt hörnet nästan, han hade missat avfarten med ca 200 meter   

Vi började göra mat som vi sedan slängde i oss, tog en cider och sen bar det av ner mot zaloonen. Dags för CAPS!

Compaq fick capsa sina första kapsyler och verkade gillade det och det va roligt att se.

Kvällen blev lyckad! Jag vann min första lv6 turnering, roliga var att i semin var det mellan mig själv, Andreas, Christian och Fredrik!

Håller det inom familjen   


Presentation


Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards