Alla inlägg den 17 april 2011

Av Ida Kamdal - 17 april 2011 11:51

Denna helgen planerade jag och Andreas att vi bara skulle vara vi två.

I fredags så städade vi och senare på kvällen så spelade vi lite Heroes of Might and Magic, vi fick även besök av lilla Ella som vi ska passa över helgen.


I lördags så tog vi en härlig promenad med Ella ner till affären och köpte oss en skinka som jag senare grilljerade, gjorde även lite klyftpotatis och lök som fick sig en skvätt av marinaden, allt åkte in i ugnen och den underbara doften spred sig i lägenheten. Till detta blev det också bearnaisesås.


 

Andreas sprang ner till tvättstugan med ett stort lass tvätt medans jag fixade maten, när vi sedan väntade på att mat och tvätt skulle bli klara så fortsatte vi spela på gårdagens spel i Heroes.

När vi är nere i tvättstugan för att hänga upp tvätten så ringde Evelina och undrade, eftersom hon och Terry är inne i Göteborg för att äta på Hard Rock Café så kanske dom kunde titta förbi efteråt? Vi tänkte att det kunde väl vara roligt och efter att vi ätit och tvättat klart så kom dom.

Det blev då lite Munchin och en turnering 500.


Idag söndag så har vi ännu inte gjort många knop, tror inte heller det kommer bli så många heller.. Det är söndag trots allt

Vi stog ute på balkongen och jag passade på att fota trädet utanför, där knopparna har börjar att slå ut! Härligt!


 

Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting  

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards