Alla inlägg den 3 februari 2011

B&J

Av Ida Kamdal - 3 februari 2011 23:18

Efter en stressig dag med plugg, fick jag ikväll äntligen skickat in mitt första uppdrag, det ska vara inne på söndag.

ute i god tid, känns riktigt skönt!

Dock är jag lite fundersam över varför dom har med procent i uppdraget när vi i studieplanen inte kommit dit än, vi ska enligt planen börja med det på måndag,

provet ska ju in på söndag, hur har dom tänkt!?

Jag tog hjälp av Andreas och hoppas på att få mer koll nu i veckan över sakerna..

Det måste ju vara nåt fel, ska ta upp det med dom imorgon hade jag tänkt.

Jag kan ju för all del bläddra fram i boken och läsa om det, men jag vill inte hoppa fram, jag vill ta stegen ett och ett för det var år sen jag pluggade sist.

Blir frustrerad!

Nu är det inlämnat iaf och jag tyckte det gick bra!


Det bästa med min stressiga dag var när min älskade älskade Andreas kommer hem med två stora bägare med B&J Cookie Dough som lite stressplåster!

Nu är jag på bra humör!

Av Ida Kamdal - 3 februari 2011 18:57

Idag har jag inte gjort mycket annat än att plugga, vilket är bra i sig men behövde en liten paus.

Jag satte mig då vid datorn för att bara redegera lite på Fredriks spel jag fixar i photoshop. Tanken var lite finslipning men blev 2 nya vertioner istället, 

tiden rinner änna iväg när man pillar i PS, kul är det iaf.

Nu känner jag att jag borde sätta mig och plugga igen och ta igen lite av

tiden som flög iväg så där oförskämt!

Mat kanske är en idé med!

Ovido - Quiz & Flashcards