Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Ida Kamdal - 28 februari 2011 20:24

Idag har jag varit och fixat så att jag har hemmastudier tis-fre istället för tors-fre.

Måndagen ville jag ha kvar för då har vi lektion som jag gärna är med på.

Detta känns mycket bra, jag har fortfarande möjligheten att åka in om det är något jag behöver ha hjälp med, men schemat ligger nu på hemmastudier nästan helt.

Detta behövde jag!

Mår inte så jättebra nu och detta släpper mycket på stressen, jag kan koppla av mer och koncentera mig på studierna.

Det går uppochner hela tiden och det tar på krafterna, att veta att jag kan få sova ut (om natten har varit sömnlös) för sedan gå upp och ta tag i plugget i egen takt känns riktigt bra!

Nu ska jag nog sätta mig en stund till med boken innan maten är klar.

Ovido - Quiz & Flashcards