Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Ida Kamdal - 3 juni 2011 23:48

I torsdags åkte jag och hälsade på hos Evelina och Terry, efter det åkte jag vidare ner till Läjet för att hälsa på mappa lite.

Helt underbar väder och god mat, idag fredag, åt vi grillad lax inlindad i parmaskinka med dillstuvade potatis till, så jäkla gott!

Efter maten satt vi ute på altanen resten av kvällen och haft musikquiz, vi tog fram deras mp3 spelare och spelade en snutt på varje låt som dök upp för att gissa artist och låt. Roligt!

Dock blev jag otrevligt påmind om min allergi, eftersom altandörren stått öppen under hela kvällen fick vi små besökare.. Myggorna!

jag kände att det började klia på foten och knappt 10 minuter efter det hade jag en stor böld där bettet satt.

Jag har klarat mig ganska så bra de senaste året, 2-3 av betten jag fått har svullnat upp, dock denna säsongen börjar inte bra.

Dags för medicin igen då, de får dom inte att bli mindre svullna men jag slipper tuppa av om jag får för många... win?


Nu är det dags att sova tror jag, imorgon far jag hemåt igen, Natti natt!

Ovido - Quiz & Flashcards