Alla inlägg under februari 2011

Av Ida Kamdal - 3 februari 2011 18:57

Idag har jag inte gjort mycket annat än att plugga, vilket är bra i sig men behövde en liten paus.

Jag satte mig då vid datorn för att bara redegera lite på Fredriks spel jag fixar i photoshop. Tanken var lite finslipning men blev 2 nya vertioner istället, 

tiden rinner änna iväg när man pillar i PS, kul är det iaf.

Nu känner jag att jag borde sätta mig och plugga igen och ta igen lite av

tiden som flög iväg så där oförskämt!

Mat kanske är en idé med!

Av Ida Kamdal - 2 februari 2011 21:56

Jag har äntligen gjort ett öga!

Hitils bara skissat, varit så sugen att göra en målning av ett öga.

Dock blev den lite deprimerande men personligen gillar jag den.


 


Svårt att ta bra bilder på tavlor, så lägger upp de som blev bäst skärpa och minst blixt på.

Ovido - Quiz & Flashcards